Garantia Extinsa

GARANȚIA EXTINSĂ – ZEP.RO

Operator: S.C. SCULE SI UNELTE FEL DE FEL S.R.L.
Sediu: Gura Humorului, jud. Suceava, Str. Islazului nr. 5
J33/335/2018, CUI RO38954190
Contact: zepromania@gmail.com | 0230 706 399
Website: www.zep.ro


1. Definiții

1.1. Garanția Extinsă – serviciu opțional, contra cost, care prelungește durata garanției produsului peste perioada garanției legale de conformitate.
1.2. Garanția Legală de Conformitate – perioada de 24 luni pentru persoane fizice și 12 luni pentru persoane juridice, conform Legii nr. 449/2003 și O.U.G. nr. 140/2021.


2. Obiectul Garanției Extinse

2.1. Garanția Extinsă acoperă defectele de fabricație și disfuncționalitățile apărute în condiții normale de utilizare, pentru o perioadă suplimentară de 12 luni după expirarea garanției legale.
2.2. Aceasta nu înlocuiește garanția legală, ci se aplică suplimentar acesteia.


3. Condițiile acordării

3.1. Garanția Extinsă este valabilă doar pentru produsele care:

  • au fost achiziționate de pe site-ul www.zep.ro;

  • au Garanția Extinsă activată prin plata serviciului aferent;

  • sunt însoțite de factură și certificat de garanție.

3.2. Serviciul poate fi achiziționat în termen de 30 de zile de la data cumpărării produsului.


4. Drepturi și obligații

4.1. Obligațiile ZEP:

  • repararea gratuită a produsului sau înlocuirea acestuia, dacă defectul este acoperit de Garanția Extinsă;

  • oferirea unui răspuns în termen de maximum 15 zile lucrătoare de la primirea produsului în service.

4.2. Obligațiile clientului:

  • păstrarea facturii și certificatului de garanție;

  • utilizarea produsului conform manualului de utilizare;

  • trimiterea produsului complet (cu toate accesoriile) atunci când solicită service.


5. Excluderi

Garanția Extinsă nu acoperă:

  • deteriorări cauzate de utilizare necorespunzătoare, manipulare defectuoasă, accidente sau întreținere incorectă;

  • uzura normală a componentelor (baterii, cabluri, curele, perii de carbon etc.);

  • defecte cauzate de factori externi (șocuri mecanice, variații de tensiune, calamități naturale, umiditate excesivă);

  • produse reparate în centre neautorizate.


6. Procedura de reclamare

6.1. Pentru a beneficia de Garanția Extinsă, clientul trebuie să trimită produsul defect împreună cu:

  • factura de achiziție;

  • certificatul de garanție;

  • o scurtă descriere a defectului.

6.2. Costurile de transport sunt suportate de:

  • client, dacă produsul nu prezintă un defect acoperit de Garanția Extinsă;

  • ZEP, dacă defectul este recunoscut și acceptat în garanție.


7. Anularea garanției extinse

Garanția Extinsă devine nulă dacă:

  • produsul a fost reparat de persoane sau centre neautorizate;

  • seria produsului este modificată sau ștearsă;

  • produsul a fost utilizat în alte scopuri decât cele prevăzute de producător.


8. Costul serviciului

8.1. Prețul serviciului Garanție Extinsă este de 49 RON, vizibil pe factura fiscală.
8.2. Suma achitată nu este rambursabilă, cu excepția cazului în care clientul renunță la comanda produsului în termenul legal de 14 zile.


9. Dispoziții finale

9.1. Prin achiziționarea serviciului, clientul confirmă că a citit și acceptat acești termeni.
9.2. Orice litigiu legat de Garanția Extinsă va fi soluționat conform legislației din România.