Garantia Extinsa

Termeni și Condiții pentru Garanția Extinsă
1. Definiții

 

  • 1.1. Garanția Extinsă – reprezintă un serviciu opțional, oferit contra cost, care extinde durata garanției produsului peste perioada garanției legale obligatorii.
  • 1.2. Garanția Legală de Conformitate – perioada de 2 ani (persoane fizice) 1 an (persoane juridice)  în care produsul beneficiază de drepturi garantate de lege (Ordonanța nr. 21/1992 și Legea nr. 449/2003).


2. Obiectul Garanției Extinse


2.1. Garanția Extinsă acoperă defectele de fabricație și deficiențele funcționale ale produsului, în condițiile de utilizare normală, pe o perioadă suplimentară de 12 luni față de perioada de garanție legală. 2.2. Aceasta nu înlocuiește garanția legală, ci este adițională și intră în vigoare după expirarea acesteia.

3. Condițiile Acordării Garanției Extinse
3.1. Garanția Extinsă este valabilă doar pentru produsele care:

  • Sunt achiziționate de pe site-ul nostru, www.zep.ro
  • Au activată Garanția Extinsă prin plata serviciului aferent . 3.2. Serviciul de Garanție Extinsă poate fi achiziționat în termen de 30 zile  de la data cumpărării produsului.


4. Drepturi și Obligații
4.1. Obligațiile noastre 

  • Repararea gratuită a produsului sau înlocuirea acestuia, dacă este cazul, în perioada de garanție extinsă.
  • Oferirea unui termen de răspuns de 15 zile lucrătoare pentru orice reclamație validă.

4.2. Obligațiile consumatorului:
  • Păstrarea facturii produsului și a certificatului de Garanție 
  • Utilizarea produsului în conformitate cu manualul de utilizare.

5. Excluderi din Garanția Extinsă
Garanția Extinsă nu acoperă:

  • Deteriorările cauzate de utilizare necorespunzătoare, accidente, manipulare defectuoasă sau întreținere incorectă.
  • Uzura normală a produsului (ex.: baterii, cabluri).
  • Defecțiunile cauzate de factori externi, cum ar fi fluctuațiile de tensiune, calamități naturale etc.

6. Modalitatea de Reclamare

6.1. Pentru a beneficia de Garanția Extinsă, clientul trebuie să:

  • Trimită produsul defect împreună cu documentele justificative (factura de achiziție, certificatul de garanție).

6.2. Costurile de transport pentru returnarea produsului către centrul de service vor fi suportate de:

  • Client, în cazul în care defectul nu este acoperit de Garanție Extinsă.
  • Furnizor, în cazul în care defectul este acoperit de garanție.

7. Anularea Garanției Extinse
Garanția Extinsă devine nulă dacă:

  • Produsul a fost reparat de persoane sau centre de service neautorizate.
  • Seria produsului a fost modificată sau ștearsă.
  • Produsul a fost utilizat în alte scopuri decât cele specificate de producător.

8. Prețul Garanției Extinse

  • 8.1. Costul serviciului Garanție Extinsă este de 69 RON  și este vizibil pe factura fiscală.
  • 8.2. Plata acestui serviciu este definitivă și nu poate fi returnată, cu excepția cazului în care clientul anulează comanda produsului în termenul legal de 14 zile.


9. Dispoziții finale

  • 9.1. Prin achiziționarea Garanției Extinse, clientul confirmă că a citit și acceptat termenii și condițiile prezentate mai sus.
  • 9.2. Orice litigiu apărut în legătură cu Garanția Extinsă va fi soluționat conform legislației în vigoare din România.

 

Coș de cumpărături

Coșul tău este gol.

Întoarce-te la magazin
close