• Termenul maxim in care pot fi returnate produsele este de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, conform OG34/2014. Coletele cu produsele returnate in cea de-a 15-a zi dupa primire vor fi refuzate!

 

Pentru ca un produs sa poata fi returnat, trebuie respectati urmatorii pasi:

 

  • Produsele trebuie sa fie returnate in aceeasi stare cum au fost trimise;

 

  • Produsele nu trebuie sa prezinte urme de folosinta

 

  • Fiecare produs returnat trebuie sa contina etichetele, documentele impreuna cu care a fost trimis precum si sigiliul intact;

 

  • Produsele care nu intrunesc conditiile mentionate nu vor fi acceptate;

 

  • Nu se accepta coletele cu ramburs;

 

  • Nu se accepta colete returnate prin Posta Romana;

 

  • Contravaloarea produselor va fi returnata in contul bancar specificat in maximum 10 zile lucratoare;

 

  • Taxa de retur va fi suportata de catre client.

 

  • Produsele in care s-a pus benzina si ulei nu se poate returna in termen de 15 zile.

  • Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur (retragere din contract) conform OUG 34/ 2014. Persoanele juridice NU au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online,livrare sau ridicare din magazin). Pentru produsele achizitionate din magazin sau online care prezinta defecte in momentul livrarii (receptiei), clientul trebuie sa notifice in scris SC SCULE SI UNELTE FEL DE FEL SRL in termen de 48 de ore de la livrarea produsului. Orice sesizare ulterioara, va fi procesata conform prevederilor garantiei. Pentru coletele care prezinta deteriorari vizibile ale amabalajului la livrarea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului..

 

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate. Nu se accepta la returnare produsele care modificari fizice ale acestora, loviri, zgarieturi, ciobiri, socuri mecanice, urme de folosire excesiva.

 

Pentru produsele cu ambalaj vizibil deteriorat, va recomandam sa refuzati receptia lor sau sa intocmiti un proces verbal de constatare a daunelor impreuna cu agentul de curierat, in care sa se mentioneze starea coletului in momentul livrarii.

 

In lipsa procesului verbal de constatare nu ne vom asuma nici o raspundere si nici o reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

 

Daca impliniti termenii si conditiile, sunati la numarul de telefon (0230) 706 399
pentru consultanta retur, iar in cazul in care consultantul constata ca indepliniti termenii si conditiile pentru retur, expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa Loc. Gura Humorului, Oras Gura Humorului Str. Pajistei Bloc. 7 Ap7., Gura Humorului, Suceava, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.