Garanții și Service – ZEP.RO
1. Solicitarea service-ului
Dacă produsul achiziționat necesită service, te rugăm să urmezi pașii de mai jos:
-
Pregătirea produsului:
-
Curăță produsul și golește-l complet de benzină și ulei (dacă este cazul).
-
Ambalează produsul în cutie de carton, bine protejat. Produsele deteriorate în transport din cauza ambalării necorespunzătoare vor fi refuzate.
-
-
Contact:
-
Apelează Serviciul Clienți la 📞 0230 706 399 sau trimite un email la 📧 zepromania@gmail.com.
-
După confirmare, produsul va fi ridicat de curier în 2–3 zile lucrătoare. Vei primi SMS de notificare în ziua ridicării.
-
2. Documente necesare
La trimiterea produsului în service este obligatoriu să incluzi:
-
Factura fiscală sau o copie a acesteia;
-
Certificatul de garanție în original;
-
Produsul complet, cu seria vizibilă și toate accesoriile.
Produsele fără aceste documente pot fi returnate expeditorului fără a fi reparate.
3. Modalități de soluționare
Reclamațiile sunt soluționate conform legislației în vigoare:
-
Repararea produsului;
-
Înlocuirea produsului (dacă nu poate fi reparat);
-
Stornarea produsului (Credit Note) – dacă produsul nu poate fi reparat sau înlocuit, contravaloarea acestuia este returnată în contul clientului.
4. Termenul de soluționare
Reparațiile în garanție se efectuează în maximum 15 zile calendaristice de la data primirii produsului în service.
Pentru produsele aflate în afara garanției, termenul de service este de aproximativ 30 zile.
5. Transportul produsului
Costul transportului tur-retur pentru produsele trimise în vederea verificării sau reparației este suportat de client, cu excepția cazurilor justificate (produs neconform, defect de fabricație).
6. După reparație
Operațiunile efectuate în service vor fi menționate pe o notă de intrare/ieșire, iar perioada de garanție se prelungește automat cu durata cât produsul s-a aflat în service.
Produsele neridicate în termen de 60 de zile de la finalizarea reparației vor fi considerate abandonate și predate centrelor de colectare autorizate.
7. Produse care nu fac obiectul garanției
Nu beneficiază de reparație gratuită produsele care:
-
prezintă lovituri, fisuri, ciobiri, urme de arsură;
-
au sigiliile de garanție deteriorate sau lipsă;
-
au fost utilizate necorespunzător (tensiune greșită, șocuri, umezeală, praf etc.);
-
prezintă intervenții neautorizate;
-
au fost alimentate incorect sau folosite cu accesorii neoriginale;
-
au fost deschise, modificate sau reparate de persoane neautorizate;
-
au fost folosite în scop profesional dacă produsul este destinat uzului casnic.
Dacă produsul trimis este funcțional și solicitarea de service nu este justificată, clientul va suporta costurile de transport tur–retur și constatarea tehnică.
📜 Bază legală:
-
O.G. nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor
-
Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate
-
O.U.G. nr. 140/2021 privind obligațiile privind conformitatea produselor
